18 noiembrie 2016

El este Stefan Visan , si ofera lectii de ospatarie celor care vor sa aiba o meserie in ospatar-chelner


Meseria de chelner/ospatar este foarte rentabila si cautata de foarte multe persoane in ultima vreme, fie ca sunt elevi, studenti – care o prefera ca part time job in timpul verii sau elevii de la scolile de Cooperatie trebuie sa stie urmatoarele lucruri.

Stefan Vişan născut la 13-02-1968 ,este un om de afaceri din zona Bailesti de Dolj,acesta si-a deschis propriul local de amenajari & nunti dar si evenimente '' Cand am deschis propriu meu local până in 2007 cand am inceput să caut tineri care vor să învețe meseriea de ospătar si să ii învăț tot ce ține de tehnica servirii si am format mai multe echipe pe care le trimiteam la diferite localuri unde eu incheiasem contracte de prestări servicii Acum pot să mă laud că am o echipă de peste 40 de ospătari care fac adevărate spectacole de servire le eveniment festive '' a declarat Stefan Visan,manager Amenajari-Nunti din Bailesti pentru ziarul Gazeta Mondena.


In EXCLUSIVITATE pentru ziarul gazetamondena.ro , Stefan Visan a oferit un INTERVIU legat despre tehnicile unui ospatar dar si despre gestiunea unui ospatar : '' Ca sa fii chelner trebuie sa stii si sa respecti lozinca: “Clientul nostru, stapanul nostru”,  cand ajungi la masa prima data nu uita sa ii saluti! Nu le trantesti pe masa meniul si o iei la fuga, trebuie sa iti respecti clientii, sa li te adresezi cu dumneavoastra fie ca au 14 ani sau 80 ,trebuie sa fii prompt cu luarea comezii, sa lasi oamenii sa se decida si sa nu stai langa ei in timp ce se uita la meniu , am intalnit chelneri la terase destul de respectate care veneau la masa fara meniu si te intrebau ce doresti -de parca clientul stie pe de rost meniul,  un lucru foarte important si anume- Misca-te cu talent! Nu lasa omul sa astepte,  daca stii ca memoria- suferi de Alzaimer sau mai stiu eu ce boala mintala- Adu cu tine un carnetel in care sa notezi! De preferat la o terasa de fite poti veni cu un touchpad, cand aduci mancarea nu arunca din aer farfuria- risti sa il improsti cu ciorba sau sos pe client ,ai grija ca acesta sa aiba sare pe masa, otet etc, vino cand esti chemat direct la masa respectiva si nu incepe sa treci pe la toate mesele si sa ajungi la client cu 4 farfurii in mana '' a explicat Stefan Visan pentru ziarul Gazeta Mondena.


Stefan Visan,managerul Amenajari & Nunti din Bailesti mai precizeaza si sustine ca rolul ospatarului
intr-un restaurant sau in orice alta unitate de alimentatie publica este esential, deoarece el reprezinta si promoveaza in fata clientilor imaginea intregii unitati. Aspectul ingrijit si maniera politicoasa de a trata clientii reprezinta doua dintre elementele cheie pentru o imagine impecabila atat a ospatarului, cat si a restaurantului.


Iata interviul intre reporterii ziarului Gazeta Mondena & Stefan Visan - manager Amenajari & Nunti din Bailesti : 

video



Acest articol este proprietatea Gazeta Mondena Press Media si este protejat de legea drepturilor de autor.Orice preluare partiala sau integrala a continutului se poate face doar cu citirea sursei,astfel: pentru publicatiile tiparite - Ziarul Gazeta Mondena ,iar pentru publicatiile online : www.gazetamondena.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu