21 septembrie 2015

„Noaptea târziu”, fenomenul care a cuprins România

noaptea-tarziu
Patru tineri din România fac furori, în mediul online, cu melodiile lor! Aceştia au adunat peste 800.000 de vizualizări, în doar o săptămână, cu ultimul videoclip, parodie şi cover al unui hit internaţional. Totul a început în urmă cu patru luni şi jumătate şi face parte dintr-un proiect bine pus la punct de patru studenţi dedicaţi pasiunii lor, care acum sunt cunoscuţi României drept „Noaptea Târziu”.

Adrian Popescu din Târgu Jiu, Horaţiu Cuc din Oradea, Adrian Nicorici din Hunedoara, şi Ramona Dumitrescu, din Târgu Jiu, sunt cei patru autori care semnează proiectul „Noaptea Târziu” cu tot ceea ce include el, mai exact o emisiune difuzată pe platforma video Youtube, cu diverse momente satirice.

S-au cunoscut în urmă cu patru luni

Proiectul de succes „Noaptea târziu” a luat naştere în urmă cu doar patru luni şi jumătate, la scurt timp după prima întâlnire a celor patru membrii ai grupului. „Ne-am cunoscut în urmă cu aproximativ patru luni şi jumătate, iar, după o săptămână, a luat naştere proiectul şi prietenia dintre noi. A fost o idee comună, pe care fiecare dintre noi o aveam în minte sub o altă formă. Ne-am întâlnit şi în urma unei discuţii asupra a tot ceea ce înseamnă showbiz în România ne-am decis să dăm drumul la proiect, iar fiecare a venit cu aportul lui”, a spus Adrian Popescu, unul dintre membrii grupului.

Fiecare săptămână, o nouă apariţie

Proiectul „Noaptea târziu” nu constă doar în cover-uri, ci este mult mai complex. „Noi nu facem doar un videoclip şi atât, facem un episod întreg, complex, cu mai multe momente. În fiecare săptămână, duminică noaptea, postăm câte un episod „Noaptea târziu”. Am ajuns la episodul 16”, a spus Adrian Popescu.

800.000 de vizualizări într-o săptămână
noaptea-tarziu2
„Sunt un cocalar”, videoclipul de săptămâna trecută al celor de la „Noaptea Târziu”, cover-parodie după hitul internaţional Tranquila al lui J Balvin, a reuşit performanţe care ar onora şi unii dintre cei mai cunoscuţi artişti. Clipul a adunat peste 800.000 de vizualizări, în câteva zile, şi a avut mii de distribuiri şi like-uri pe reţelele de socializare, un succes rapid la care iniţiatorii proiectului nu se aşteptau. „Nu ne aşteptam la un aşa succes, cel puţin nu cu melodia de săptămâna trecută, am avut aşteptări mai mari de la alte piese. Am avut 800.000 de vizualizări într-o săptămână, lucru care ne-a surprins plăcut, dar care ne şi responsabilizează. Acum, vorbim tot de un hobby, dar despre un hobby mai serios, cu emoţii mai mari pentru că ne-am dat seama că ne urmăresc foarte mulţi oameni”, a spus Adrian Popescu.
(Mirela Bujor)
Acest articol este proprietatea Gazeta Mondena Press Media si este protejat de legea drepturilor de autor.Orice preluare partiala sau integrala a continutului se poate face doar cu citirea sursei,astfel: pentru publicatiile tiparite - Ziarul Gazeta Mondena ,iar pentru publicatiile online : www.gazetamondena.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu